págs. 455-457
David H. Bailey, Jonathan M. Borwein, Marcos Lopez de Prado, Qiji Jim Zhu
págs. 458-471
Alan Huckleberry, Thomas Peternell, Yum-Tong Siu, Takeo Ohsawa, Ingo Lieb
págs. 472-484
págs. 485-491
Cynthia Vinzant
págs. 492-494
págs. 495-498
págs. 499-500
págs. 500-501
Meeting the challenges of improved post-secondary education in the mathematical sciences
David M. Bressoud, Eric M. Friedlander, C. David Levermore
págs. 502-503
págs. 504-507
Jean-François Le Gall, Jim Pitman
págs. 508-509
Hapyy 91st., Cathleen Synge Morawetz
Allyn Jackson
págs. 510-511
Doceamus: listening to teachers
Priscilla Bremser
págs. 512-514
2014 Award for impact on the teaching and learning of mathematics
Kenneth I. Gross, Allyn Jackson
págs. 515-516
págs. 517-518
págs. 518-522
págs. 523-524
págs. 524-529
págs. 530-532
págs. 532-535
págs. 536-537
págs. 538-540
págs. 540-541
págs. 541-552
págs. 552-556
págs. 557-560
págs. 560-561
págs. 561-568
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados