Opinion. Classroom assessment vs. student satisfaction
Michael D. Fried
pág. 229
pág. 232
Richard P. Brent, Paul Zimmermann
págs. 233-239
Federigo Enriques's quest to prove the "Completeness theorem"
Donald Babbitt, Judith Goodstein
págs. 240-249
Intuition and rigor and Enriques's quest
David B. Mumford
págs. 250-260
The contribution of John Parker Jr. to American mathematics
Steve Batterson
págs. 262-273
págs. 274-288
Paul Gailiunas
págs. 289-290
Preliminary report on the 2009-2010 new doctoral recipients
Richard Cleary, James W. Maxwell, Colleen Rose
págs. 291-299
Jonathan Novak, Piotr Sniady
págs. 300-301
págs. 302-303
Book review. Symmetry: a Journey into the Patterns of Nature
Brian E. Blank (res.)
págs. 304-310
págs. 311-312
págs. 313-316
Mumford receives National Medal of Science
Elaine Kehoe
pág. 317
Presidential views: Interview with George Andrews
Allyn Jackson
págs. 318-320
págs. 321-323
págs. 324-325
págs. 326-327
págs. 328-330
pág. 331
págs. 332-333
págs. 334-336
págs. 337-342
págs. 343-344
págs. 345-358
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados