Virtual escape room and STEM content (2021) ARTICULO Yllana Prieto, Félix Jeong, Jin Su González Gómez, David JOTSE Vol. 11 Núm. 2 Pág. 331-342
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Comparing Gamification Models in Higher Education Using Face-to-Face and Virtual Escape Rooms Vol. 11 Núm. 2 Pág. 307-322 ARTICULO | 2022 | NAER |
Pozo Sánchez, Santiago
Lampropoulos, Georgios
López-Belmonte, Jesús
|
Critical thinking skills of chemistry education students in team project-based STEM-metacognitive skills learning during the Covid19 pandemic Vol. 12 Núm. 2 Pág. 397-409 ARTICULO | 2022 | JOTSE |
Ijirana, Ijirana
Aminah, Sitti
Supriadi, Supriadi
Magfirah, Magfirah
|
Pre-service teachers' design of STEAM learning units Vol. 12 Núm. 2 Pág. 529-546 ARTICULO | 2022 | JOTSE |
Anabousy, Ahlam
Daher, Wajeeh
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Jun-2024