Engineering instructor perception of problem- and project- based learning (2021) ARTICULO Garmendia Mujika, Mikel Aginako, Zaloa Garikano Oxinaga, Xabier Solaberrieta, Eneko JOTSE Vol. 11 Núm. 2 Pág. 315-330

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Anàlisi i millora de les eines d’avaluació i de seguiment de les activitats d’aprenentatge basat en projectes i en problemes
Anàlisi i millora de les eines d’avaluació i de seguiment de les activitats d’aprenentatge basat en projectes i en problemes Vol. 60 Núm. 1 Pág. 137-156 ARTICULO
2024 Educar
Leiva Presa, M. Àngels Benejam Vidal, Lluís Grau Carrión, Sergi Badosa Salvador, Anna López Rocafiguera, Enric Díaz Iriberri, José
Problem-based learning using e-module
Problem-based learning using e-module Vol. 13 Núm. 3 Pág. 613-631 ARTICULO
2023 JOTSE
Wijayanto, Bayu Sumarmi, Sumarmi Utomo, Dwiyono Hari Handoyo, Budi Aliman, Muhammad
The capability of vocational education students in industrial practice learning programs
The capability of vocational education students in industrial practice learning programs Vol. 13 Núm. 3 Pág. 657-672 ARTICULO
2023 JOTSE
Anwar, Choyrul Kholifah, Nur Nurtanto, Muhammad Nur, Hamid Ramadhan
Implementation of design based learning for the development of SDGs educational games
Implementation of design based learning for the development of SDGs educational games Vol. 12 Núm. 2 Pág. 496-509 ARTICULO
2022 JOTSE
Maharjan, Namita Kuroda, Kyohei Silwal, Gunjan Toyama, Shigehiro Ominato, Yoshihiro Tsuchida, Yasuko Araki, Nobuo Yamaguchi, Takashi Ichitsubo, Makoto

* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Jun-2024