The role of problem-based Mathematics teaching according to the Kirkpatrick's Model on problem-solving performance of mathematics teachers (2019) ARTICULO Karimi, Somayeh Shahvarani, Ahmad Haghverdi, Majid JETT Vol. 10 Núm. 1 Pág. 12-26

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La nueva propuesta curricular y la formación del profesor
La nueva propuesta curricular y la formación del profesor Pág. 63-79
2022 Investigación en Educación Matemática XXV
Contreras González, Luis Carlos
The impact of bybee and synectics models on creativity, creative problem-solving, and students’ performance in geometry
The impact of bybee and synectics models on creativity, creative problem-solving, and students’ performance in geometry Vol. 11 Núm. 1 Pág. 68-78 ARTICULO
2020 JETT
Kalantarnia, Zahra Shahvarani, Ahmad Hassan Behzadi, Mohammad Rostamy Malkhalifeh, Mohsen Reza Mardanbeigi, Mohammad

* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-May-2024