Professional Learning Opportunities Regarding the Concept of Function in a Practice-based Teacher Education Program (2020) Trevisan, André Luis Ribeiro, Alessandro Jacques Ponte, Joao Pedro da International Electronic Journal of Mathematics Education Vol. 15 Núm. 2 Pág. 1-0
- Número de citas: 7 (28.6% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOSOFIA 4 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Teacher's reflections on their knowledge and practice of teaching high school functions Vol. 12 Núm. 2 Pág. 110-126 | 2023 | REDIMAT |
Aparicio, Eddie
Sosa Moguel, Landy
Avila Vales, Eric J.
Morales Carballo, Armando
|
Raciocínio matemático apoiado por tarefas exploratórias e ações de professores Vol. 15 Núm. 1 Pág. 357-375 | 2022 | Alexandria |
Araman, Eliane
Trevisan, André Luis
Angelis de Paula, Bruna
|
Oportunidades de Aprendizaje Vividas por los Profesores de Matemáticas Núm. 1 Pág. 273-296 | 2022 | Paradigma |
Aguiar, Marcia
Ribeiro, Alessandro Jacques
|
Assessment of organizations readiness for networking collaboration Núm. 6 Pág. 324-334 ARTICULO | 2019 | Utopía y praxis latinoamericana |
Sadriev, Azat Rafailovich
Kamaev, B. N.
|
Correlation between forecasting and successful socialization of children with development disorders Núm. 6 Pág. 294-303 ARTICULO | 2019 | Utopía y praxis latinoamericana |
Akhmetzyanova, A. I.
Artemyeva, T. V.
|
Relationship between parent’s religious orientation, verbal communication and sociability of primary school students (second course) in Zahedan city Núm. 6 Pág. 396-406 ARTICULO | 2019 | Utopía y praxis latinoamericana |
Jamalzehi Moghaddam, M.
Balaghat, S. R.
|
Development of professionally significant qualities of future economists by means of the hidden curriculum Núm. 6 Pág. 387-395 ARTICULO | 2019 | Utopía y praxis latinoamericana |
Shcherbatykh, S. V.
Mishina, S. V.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Jun-2024