Students' overuse of proportionality on missing-value problems (2009) ARTICULO Dooren, Wim Van De Bock, Dirk Evers, Marleen Verschaffel, Lieven Journal for research in mathematics education Vol. 40 Núm. 2 Pág. 187-211

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Mathematical knowledge and skills as longitudinal predictors of fraction learning among sixth-grade students
Mathematical knowledge and skills as longitudinal predictors of fraction learning among sixth-grade students Vol. 115 Núm. 7 Pág. 985-1003
2023 Journal of educational psychology
Schadl, Constanze Ufer, Stefan
Solving problem type and levels of proportional reasoning in initial training of mathematics teachers
Solving problem type and levels of proportional reasoning in initial training of mathematics teachers Vol. 10 Núm. 3 Pág. 296-317 ARTICULO
2021 REDIMAT
Díaz Quezada, María Verónica Aravena, María Isabel
Beyond additive and multiplicative reasoning abilities
Beyond additive and multiplicative reasoning abilities Vol. 33 Núm. 4 Pág. 559-576 ARTICULO
2018 European journal of psychology of education
Degrande, Tine Verschaffel, Lieven Dooren, Wim Van
Características del desarrollo del razonamiento proporcional en la educación primaria y secundaria
Características del desarrollo del razonamiento proporcional en la educación primaria y secundaria Vol. 30 Núm. 1 Pág. 129-142 ARTICULO
2012 Enseñanza de las ciencias
Fernández Verdú, Ceneida Llinares Ciscar, Salvador
De la estructura aditiva a la multiplicativa
De la estructura aditiva a la multiplicativa Vol. 34 Núm. 1 Pág. 67-80 ARTICULO
2011 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Fernández Verdú, Ceneida Linares Mustarós, Salvador

* Último cálculo de métricas Dialnet: 22-May-2024