Ir al contenido

Documat


Qüestionar les matemàtiques per qüestionar el món

  • Autores: Marianna Bosch Árbol académico
  • Localización: Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 487, 2022, pág. 10
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • El que es proposa en aquest article com a principi per exercir la funció docent és qüestionar les matemàtiques. Es parteix de la teoria de situacions didàctiques de Brousseau com a eina per problematitzar la matemàtica (què són?, per a què serveixen?)- i la seva didàctica (com facilitar-ne l’aprenentatge?). Les nocions de situació i de joc serveixen per reconstruir els coneixements matemàtics com a eines d’acció, de comunicació i de prova, per afrontar situacions cada cop més complexes que ens permetin anar comprenent el món en què vivim i qüestionar-lo.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno