Ir al contenido

Documat


Comparació dels resultats obtinguts en la incorporació de l'ACME, en dues assignatures de química de primer curs de dos estudis: Química i Ciències Ambientals, a la Universitat de Girona

  • Autores: Mònica Iglesias Juncà, Sara Insa Aguilar, Enriqueta Anticó Daró, Victòria Salvadó Martín, Jordi Poch García, Ferrán Prados Árbol académico
  • Localización: Univest 08: el estudiante, eje del cambio en la Universidad, 2008, ISBN 978-84-8458-274-8
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • En aquest treball es volen avaluar els resultats obtinguts en la implantació de l’avaluació continuada i particularment de l’eina informàtica ACME (Avaluació Continuada i Millora de l’Ensenyament) en dues assignatures de química de primer curs corresponents als estudis de Química i Ciències Ambientals de la UdG. A nivell d’impacte en les qualificacions obtingudes pels estudiants, s’observa un augment de la nota final entre 0,6 i 1 punt respecte a la qualificació obtinguda en l’examen final, per les dues assignatures. L’ACME permet treballar algunes competències, principalment la capacitat de resolució de problemes, competència que apareix en el disseny de les dues assignatures de Química. També permet desenvolupar altres competències com ara la capacitat de planificació i organització. Addicionalment, l’ACME és un bon sistema per l’autoavaluació del propi aprenentatge, que en definitiva és el que es persegueix amb el sistema d’avaluació continuada


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno