Ir al contenido

Documat


L’aventura d’innovar en l’enseyament de les matemàtiques

  • Autores: Pedro A. Martínez Ortiz
  • Localización: XIII Jornades d’Educació Matemàtica de la Comunitat Valenciana: Innovació i tecnologia en educació matemàtica / Societat d’Educació Matemàtica de la Comunitat Valenciana “al-Khwārizmī” (SEMCV) (aut.), 2019, ISBN 978-84-09-14773-1, págs. 7-20
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Les matemàtiques són molt més que càlculs, algoritmes i equacions. Les matemàtiques són enteniment, raonament i lògica. Desafortunadament, l’ensenyament d’aquesta disciplina en moltes aules no transmet aquest sentit i termina generant en un elevat percentatge d’alumnes sentiments de rebuig, indiferència, apatia, ansietat i por que reverteix en la nostra societat. Hem d’innovar en l’ensenyament de les matemàtiques per tal de canviar aquest escenari per un altre que permeta aconseguir un canvi en la concepció negativa de les matemàtiques, comprendre la seua importància en l’evolució i el progrés a més de reduir l’anumerisme que afecta a un considerable percentatge de la societat. Ací es mostra alguns dels principals pilars on l’equip docent pot innovar per tal de aconseguir aquests propòsits.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno