Ir al contenido

Documat


O dilema dos prisioneiros: valor dos paradoxos na clase de matemáticas

  • José M. Contreras [1] ; Carmen Batanero [1] ; Pedro Arteaga [1] ; Gustavo Cañadas [1]
    1. [1] Universidad de Granada

      Universidad de Granada

      Granada, España

  • Localización: Gamma: revista galega de educación matemática, ISSN 1578-2980, Nº. 11, 2011, págs. 91-96
  • Idioma: gallego
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • En estatística e probabilidade encontramos diferentes paradoxos, de solución alcanzable aos estudantes, que permiten organizar actividades didácticas no ensino secundario e bacharelato. Neste traballo describimos o paradoxo dos tres prisioneiros, propoñendo algunhas formulacións e solucións. Tamén analizamos os contidos estatísticos traballados na súa solución, así como os posibles razoamentos erróneos dos estudantes. Finalizamos cunhas reflexións para a clase de estatística.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno